آماده باش خوابگاه‌های دانشگاه آزاد/ دانشجویان به کلاس‌ برمی‌گردند
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد از آماده باش خوابگاه‌های دانشگاه آزاد برای حضور دانشجویان در زمان امتحانات خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری درباره وضعیت بازگشایی خوابگاه های دانشجویی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد توضیح داد و گفت: در رابطه با بازگشایی خوابگاه ها منتظر هستیم، ستاد ملی مقابله با کرونا تکلیف را روشن کند.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد افزود: البته با توجه به اعلام رئیس جمهور مبنی بر بازگشایی دانشگاه ها از ۱۷ خردادماه و همچنین شروع امتحانات از پایان خرداد، دانشجویان قرار است به دانشگاه بیایند و در بازه زمانی امتحانات (حدود یک ماه) از فضای فیزیکی دانشگاه استفاده کنند.

 

کلانتری ادامه داد: در همین رابطه به تازگی بخشنامه ای به واحدهای دانشگاه آزاد که خوابگاه، سلف سرویس و بوفه دارند، فرستادیم و در آن تاکید کردیم که باید در حالت آماده باش قرار بگیرند تا به محض اینکه اعلام شد، منعی برای حضور دانشجویان در خوابگاه و استفاده از بوفه ها وجود ندارد ارائه خدمات عمومی به دانشجویان از سر گرفته شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: البته حالا که دولت اعلام کرده، از ۱۷ خرداد دانشگاه ها بازگشایی می شود، باید همه مقدمات برای پذیرایی از دانشجویان دانشگاه آزاد فراهم شود.

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد افزود:در حال حاضر حدود ۴۰ هزار دانشجو از خوابگاه های دانشگاه آزاد استفاده می کنند؛ البته ظرفیت خوابگاهی دانشگاه بیشتر از این ها است. به این دلیل که واحدها بومی دانشجو می پذیرند بخشی از ظرفیت خوابگاهی دانشگاه آزاد خالی مانده است.

نظرات

نظر خود را بگذارید