مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان برگزار نمی‌شود
به گفته دبیر فدراسیون تنیس روی میز، فدراسیون بین‌المللی این رشته به احتمال زیاد برگزاری مسابقات قهرمانی جهانی در سال جاری را لغو و به سال آینده موکول خواهد کرد.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان - بخش تیمی - که قرار بود فروردین ماه امسال در کره جنوبی برگزار شود به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. ۶ تا ۱۱ مهرماه تاریخی است که فدراسیون جهانی تنیس روی میز به عنوان زمان جدید این رقابت ها اعلام کرده است اما احتمال اینکه برگزاری مسابقات در این تاریخ هم لغو و در کل برگزاری آن به سال آینده میلادی موکول شود، بعید نیست. قرار است تصمیم گیری قطعی در این زمینه طی روزهای آینده انجام شود.  

 

پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز در این زمینه گفت: فدراسیون جهانی هنوز تصمیم قطعی در این زمینه نگرفته اما اینکه مسابقات دوباره با تعویق مواجه شود، دور از ذهن نیست.

 

وی ادامه داد: تا پایان شهریورماه که برگزاری تمام مسابقات در تقویم ITTF و فدراسیون های قاره ای لغو شده است. کما اینکه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که قرار بود شهریورماه برگزار شود، به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شده است. برای رقابت های بعد از شهریورماه هم فدراسیون جهانی هنوز تصمیم خاصی نگرفته است اما با توجه به برخی صحبت های شنیده شده، لغو برخی از آنها هم بعید نیست.

 

دبیر فدراسیون تنیس روی میز تاکید کرد: فدراسیون جهانی در پایان ماه میلادی جاری با لحاظ کردن نتیجه مشورت با سازمان جهانی بهداشت و کشورهای میزبان برای رویدادهای پیش رو، نشستی خواهد داشت تا در مورد مسابقات و برگزار شدن یا نشدن آنها تصمیم گیری کند. تا چند روز آینده این نشست برگزار می شود و تکلیف مسابقات قهرمانی جهان هم مشخص خواهد شد.

 

حسنی در مورد زمان پیش بینی شده جدید برای برگزاری مسابقات تیمی قهرمانی جهان نیز گفت: اینگونه عنوان شده که در صورت لغو برگزاری مسابقات در مهرماه، رقابت ها به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول شود.

نظرات

نظر خود را بگذارید