مردم تهران پاکبان‌های نمونه را انتخاب کنند
پاکبانان نمونه در دو سطح انتخاب مردمی و گزینش از سوی شهرداری های مناطق۲۲ گانه و بر مبنای شاخص ها و معیارهای تعیین شده، انتخاب می شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری به برگزاری همایش بزرگ همیاران کاپ (کاهش پسماند) اشاره کرد و گفت: پاکبان های نمونه مناطق مختلف تهران مرداد ماه معرفی می‌شوند.

 

«نرگس رجایی» اعلام کرد: سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در نظر دارد تا در قالب پویش «شهر بدون پاکبان» و با توجه به برنامه های اجرایی پیش بینی شده برای همایش بزرگ همیاران کاپ، در هر فصل یک روز را به تجلیل و تقدیر از پاکبانان زحمت کش شهرداری تهران اختصاص دهد.

 

وی اضافه کرد: پاکبانان نمونه در دو سطح انتخاب مردمی و گزینش از سوی شهرداری های مناطق۲۲ گانه و بر مبنای شاخص ها و معیارهای تعیین شده، انتخاب می شوند.

 

رجایی با اشاره به جایگاه والا و ارزشمند کار و تلاش در فرهنگی ایرانی- اسلامی و همچنین ضرورت تقدیر از تلاش صادقانه کارگران و زحمتکشان، گفت: پاکبان ها عهده دار یکی از حساس‌ترین مشاغل در کشور هستند که بی شک نبود آن ها از جنبه های مختلف نظیر جلوه های بصری شهر و سلامت جامعه می تواند مخاطره آمیز باشد.

 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، افزود: در شرایط فعلی و اپیدمی کوید-۱۹، با اینکه حفظ سلامت خود و خانواده از اولویت های اصلی تمامی شهروندان بوده و پاکبانان در خط مقدم مقابله با کرونا هستند، اما به دلیل فعالیت شبانه، کمتر مورد توجه افراد و حتی رسانه ها قرار گرفته اند.

 

رجایی همایش «شب تجلیل از پاکبانان شهر تهران» در ۲۵ مردادماه امسال برای اولین بار با حضور مسئولان و هنرمندان جهت تقدیر از پاکبانان نمونه، در قالب ویژه برنامه های مخصوص آن شب برگزار خواهد شد و شهروندان نیز می توانند بر اساس فراخوان اعلامی از سوی این سازمان در جهت انتخاب بهتر و در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به معرفی پاکبانان نمونه مردمی اقدام کنند.

 

آخرین مهلت این فراخوان ٣١ تیرماه است.

نظرات

نظر خود را بگذارید