آغاز بازگشایی استخرها از نخستین روز تابستان
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت که طبق بخش نامه جدید ستاد ملی کرونا مجوز فعالیت استخرهای ورزشی سرپوشیده و آکادمی های ورزشی استان از امروز اول تیرماه صادر شد.

رضا گل‌محمدی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مجموعه های ورزشی می توانند مجوز فعالیت خود را از طریق کمیسیون ماده ۵ اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه های ورزشی استان باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام کنند خاطرنشان کرد: استخرهای ورزشی فرصت دارند تا در مدت ۴۸ ساعت آینده آبگیری استخرهای خود را انجام دهند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه هنوز فعالیت رشته های رزمی و پر برخورد مشخص نشده است خاطرنشان کرد: این موضوع از طریق ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان در حال رسیدگی بوده و امیدواریم تا آینده ای نه چندان دور فعالیت آنها مشخص شود.

 

گل‌محمدی با بیان اینکه از ماه اخیر روزانه ۵ مورد پلمب و فک پلمب مجموعه های ورزشی صورت می گیرد گفت: این موضوع بیشتر به دلیل رعایت نکردن بهداشت و فاصله گذاری ها در حین تمرین بوده است که از چشم بازرسان اماکن دور نبوده است.

 

وی اضافه کرد: از ابتدای خرداد ماه بیش از ۶۰ مجموعه ورزشی پلمب شدند.

 

با شیوع کرونا از ۱۰ اسفند ماه تا اول خرداد ماه ۵ هزار و ۲۰۰ مجموعه ورزشی خصوصی و دولتی استان تعطیل بودند.  

 

همچنین با اطلاعیه ستاد ملی کرونا ۳۰ رشته ورزشی انفرادی و کم برخورد فعالیت خود را از اول خرداد ماه آغاز کردند.  

نظرات

نظر خود را بگذارید