ملی‌پوش فوتبال زنان: حمایت فدراسیون از تیم ملی تداوم ندارد
عضو تیم ملی فوتبال زنان گفت: فدراسیون فوتبال گاهی تیم ملی را به مسابقات اعزام اما ۲ سال آن را فراموش می‌کند. حمایت آنان ادامه‌دار نیست.

هاجر دباغ روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این روند در فدراسیون فوتبال تکرار می‌شود و همین موضوع باعث شده است که رتبه ما در جهان پایین ییاید. هرچند امسال مقداری به فوتبال زنان توجه شد و مسوولان نتیجه این حمایت را دیدند.

 

وی افزود: از ۱۴ سالگی به فعالیت در فوتسال پرداختم و از ۱۵ سالگی فوتبال را شروع کردم. مشوق اصلی‌ام خانواده‌ام بوده‌اند تا در این مسیر رشد کنم. آینده‌سازان نخستین تیم لیگ برتری بود که یک فصل در ۱۵ سالگی برای آن بازی کردم و با این تیم در لیگ برتر قهرمان شدیم. در همان سال هم به تیم زیر ۱۶ سال دعوت شدم و در تیم ملی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور داشتم و در تمامی دیدارها بازی کردم.

 

ملی‌پوش فوتبال زنان ادامه داد: پس از آینده‌سازان نیز قراردادی سه ساله با تیم سپاهان بستم و اعلام کردم که تنها در اصفهان و سپاهان بازی می‌کنم.  

 

وی درخصوص وضعیت لیگ فوتبال زنان گفت: در چند سال اخیر لیگ فوتبال زنان روبه پیشرفت بوده است اما امسال کمتر شاهد این توسعه بوده‌ایم. فصل گذشته بدلیل وجود حامیان مالی بسیار جهش فوق‌العاده‌ای داشتیم. در واقع با بیشتر شدن آکادمی‌های فوتبال زنان بازیکنان بسیاری جذب لیگ برتر شدند. امیدوارم باشگاه‌های بزرگ به تیم‌داری در فوتبال زنان روی بیاورند و تیم‌های خصوصی که مشکل مالی ندارند به پیشرفت ما و حرفه‌ای شدن لیگ زنان کمک کنند.

 

وی اضافه کرد: لژیونر شدن را دوست دارم اما باید راه زیادی برای رسیدن به آن طی کنم. این امر برایم امکان‌پذیر است و یکی از اهدافم در سال ۹۹ همین بود اما بدلیل کرونا شرایط تحقق این موضوع دشوار شد و باید راه‌های دیگری را امتحان کنم.

نظرات

نظر خود را بگذارید