سریالی درباره حضرت معصومه (س) ساخته می‌شود
جواد افشار از آغاز نگارش فیلمنامه سریالی با محور حضرت معصومه (س) خبر داد.

جواد افشار کارگردان و نویسنده پروژه حضرت معصومه (س) در این باره گفت: من به همراه حمید رسول پور پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش طی یک سال گذشته متمرکز روی فیلمنامه این اثر کار کردیم. با توجه به گستردگی موضوع، شخصیت‌ها، داستان‌ها، رویدادهای تاریخی و… با همفکری و اجماع نظر با تهیه کننده اثر به این نتیجه رسیدیم که برای پرداخت بهتر و گسترده‌تر شخصیت والای حضرت معصومه (س) و روایت جامع از شرایط تاریخی آن دوره ساخت سریال را در دستور کار قرار دهیم و در کنار آن بتوانیم به تولید اثر سینمایی هم بپردازیم.

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر نگارش فیلمنامه سینمایی به پایان رسیده است و ما نگارش نسخه سریال را آغاز کرده‌ایم تا پس از اتمام نگارش نهایی فیلمنامه، وارد مرحله پیش تولید این فیلم فاخر و عظیم بشویم ولی در کنار سریال قطعاً نسخه سینمایی زندگینامه حضرت معصومه (س) ساخته خواهد شد.

 

این کارگردان در انتها درباره اخبار و حواشی به وجود آمده درباره بازیگر نقش حضرت معصومه (س) بیان کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای بازیگران این پروژه گرفته نشده و تا پایان نگارش و نهایی شدن متن سریال برای انتخاب بازیگران تصمیمی نداریم.

 

پروژه حضرت معصومه (س) به نویسندگی جواد افشار و حمید رسول‌پور و کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی و همکاری آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) تولید خواهد شد.

نظرات

نظر خود را بگذارید