ورود بدون ماسک به ادارات کردستان ممنوع است
استفاده از ماسک در ادارات کردستان برای کارمندان و ارباب رجوع اجباری شد.

حسین خوش اقبال روز سه‌شنبه در جلسه ویدیو کنفرانس با فرمانداران استان با بیان اینکه برخی از شهرهای استان در وضعیت قرمز و برخی نیز در وضعیت هشدار قرار دارند اظهار داشت: در صورتی که مردم با دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان همراهی خود را ادامه ندهند نگرانی بیشتری شامل حال سلامت جامعه خواهد بود.

 

وی اضافه کرد: از مردم استان تقاضا می‌شود در زمانی که استان از شرایط خوبی ازلحاظ شیوع ویروس کرونا برخوردار نیست بیشتر از گذشته فاصه گذاری اجتماعی را رعایت کرده و حتما در مکان‌های عمومی از جمله خیابان‌ها، فروشگاه‌ها، ادارات و سایر مراکز پر تردد از ماسک استفاده کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست کماکان بر استفاده کارکنان از ماسک تاکید داشته باشند و با کارکنان خاطی نیز برخورد جدی داشته و آن دسته از کارمندانی که مبتلا به ویروس کرونا یا مشکوک به ابتلای آن هستند را به منظور استراحت به مرخصی بفرستند.

 

خوش اقبال گفت: اربابان رجوع هر اداره نیز باید طبق پروتکل‌های بهداشتی رفتار کرده و از ماسک استفاده کنند تا سلامتی خودشان و هموطنان به در ایام کرونایی حفظ شود.

 

وی با اشاره به آغاز فصل تابستان و احتمال افزایش مسافرت‌ها اظهار داشت: این استان هم اکنون در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار گرفته امکان پذیرایی از مسافران را نداشته و خواهشمندیم افرادی که کردستان و شهرستان‌های آن را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده‌اند برنامه خود را برای حفظ سلامتی لغو کنند.

 

خوش اقبال در خصوص بازرسی از واحدهای صنفی نیز خوستار ارتقای زمان فعالیت و گروه‌های نظارتی در سطح شهرستان‎ها شد و یادآور شد: ساده انگاشتن ابتلا به ویروس کرونا باعث افزایش تعداد مبتلایان شده و در این راستا باید نظارت‌های بیشتری از واحدها و کسب و کارهای مختلف انجام شود.

نظرات

نظر خود را بگذارید