افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجازی
بخشی از فعالیت‌ها و کارگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راه‌اندازی پایگاه مجازی کانون به فضای وب منتقل می‌شود.

رونمایی از این پایگاه پنجم تیر ۱۳۹۹ هم‌زمان با آغاز ثبت‌نام مراکز کانون سراسر کشور صورت می‌گیرد و از این پس کاربران ایرانی و فارسی‌زبان سراسر جهان می‌توانند از برخی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون بهره‌مند شوند.

 

بر این اساس مرحله نخست سایت کانون مجازی به نشانی از روز ۵ تیر ۱۳۹۹ به‌صورت آزمایشی فعال می‌شود تا علاقه‌مندان بتوانند از دو سطح برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون به ‌شکل بدون زمان (آفلاین) و برخط (آنلاین) کانون استفاده کنند.

 

علاوه بر این، معرفی انجمن‌های تخصصی و آخرین تولیدات و خدمات کانون و... بخشی از امکاناتی است که این سایت در اختیار کودکان و نوجوانان و همه کاربران علاقه‌مند قرار می‌دهد در عین حال به گفته‌ مدیرکل فناوری اطلاعات و تحول اداری کانون در آینده نزدیک بسیاری از فعالیت‌های مراکز کانون مانند امانت کتاب، فعالیت‌های آموزشی در این درگاه قابل مشاهده و بهره‌برداری خواهد بود.

 

سجاد رشیدی‌پور توضیح داد: علاقه‌مندان به استفاده از این درگاه باید ابتدا به نشانی و از طریق پیوند: «عضو کانون شوید» فرم‌ ثبت‌نام را پرکنند و به‌ صورت رایگان عضو کانون مجازی شوند.

 

به‌گفته ‌وی در این فرم بخشی از اطلاعات شخصی کودکان و نوجوانان مانند نام و نام خانوادگی، کدملی کاربر دریافت می‌شود و پس از ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور علاوه بر نمایش در سایت به شماره همراه اعلام شده نیز پیامک خواهد شد.

نظرات

نظر خود را بگذارید