توضیح دروازه‌بان تیم ملی فوتسال درباره خبر ابتلایش به کرونا
دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران درباره خبر ابتلایش به ویروس کرونا توضیحاتی را ارائه کرد.

علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند غایب بود. بعد از آن مسابقه خبرهایی از ابتلای این بازیکن به ویروس کرونا منتشر شد.

 

صمیمی در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: حقیقتش را بخواهید من به کرونا مبتلا نشده بودم و جواب آزمایش هایم از همان روز اول منفی بود.

 

وی افزود: جواب آزمایش من برای بازی رفت کمی دیر به اصفهان رسید. چون روز چهارشنبه قبل از مسابقه، تعطیل بود. آزمایشی که همراه سایر بازیکنان داده بودم خطا داشت و به همین دلیل آزمایش جداگانه ای از من گرفتند تا جواب این آزمایش به اصفهان برسد یک مقدار دیر شد.

 

دروازه بان تیم فوتسال مس یادآور شد: در آزمایش اول از آزمایشگاه تبریز تماس گرفتند و اعلام کردند که کیت تشخیص کرونا کاملاً خراب بوده است. به آنها گفتم اگر تست من مثبت بوده، بدون تعارف بگویند اما مسئولان آزمایشگاه تأکید داشتند که کیت خراب بوده است.

 

صمیمی گفت: بعد از آن بود که آزمایش مجددی را انجام دادند تا جواب آزمایش به اصفهان برسد، تمام فکر و ذهنم مشغول بود به این خاطر دچار یک مصدومیت جزئی شدم. همین مسئله باعث شد تا در بازی رفت غیبت داشته باشم. اگر جواب تست کرونای من مثبت بود، جسارتش را داشتم که آن را بگویم.

نظرات

نظر خود را بگذارید