تمدید منع آمد و شد در ۲ استان عراق به خاطر کرونا
کمیته مقابله با بحران عراق به دنبال افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید 19در دو استان بابل و صلاح‌الدین تا اطلاع ثانوی ‌منع آمدو شد اعلام کرد.

کمیته مقابله با بحران عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تصمیمی مبنی بر تمدید منع آمدو شد به مدت یک هفته دیگر در استان بابل اتخاذ کرده است.

 

در این بیانیه همچنین آمده است، کادرهای بهداشتی، نیروهای امنیتی، اداره‌های خدمات‌رسانی و اصحاب رسانه‌ها از این تصمیم مستثنی هستند و به رستوران‌ها اجازه فعالیت با رعایت تمامی نکات بهداشتی و سلامتی داده می‌شود.

 

از سوی دیگر، عمار الجبوری، رئیس تیم بحران استان صلاح‌الدین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان صلاح‌الدین ما تصمیمی مبنی بر منع آمد و شد بین شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان صلاح‌الدین گرفته‌ایم و سرویس‌های امنیتی و کادرهای بهداشتی از این تصمیم مستثنی هستند.

 

الجبوری همچنین تصریح کرد: انتقال سوخت و مواد غذایی با هماهنگی رؤسای واحدهای اداری ادامه می‌یابد.

 

وی در ادامه افزود: اجازه خروج از منازل داده نمی‌شود و در مواقع اضطراری باید ماسک گذاشته شود و هر شهروندی که مخالف آن عمل کند بازداشت خواهد شد، چرا که این شخص مخالف امنیت بهداشتی و سلامتی عمل کرده است و باعث شیوع این ویروس می‌شود.

 

الجبوری تاکید کرد: ممنوعیت‌های تردد از فردا (یکشنبه) به مدت یک هفته آغاز می‌شود و ما از همگان می‌خواهیم با ما در این زمینه همکاری کنند.

نظرات

نظر خود را بگذارید