وضعیت ترامپ در کارزارهای انتخاباتی خوب نیست
تارنمای نشریه هیل با استناد به نظرسنجی و گزارش‌ در ایالت‌های مختلف آمریکا از و اوضاع نامناسب دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری در کارزار انتخاباتی در برابر جو بایدن خبر می دهد.

جو بایدن نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در چهار میدان از شش میدان اصلی نبرد انتخاباتی که معرف محتمل ترین مسیر برای هر نامزد به سوی کاخ سفید است، در حال پیشی گرفتن است.

 

شانس ترامپ و بایدن برای پیروزی در ایالت های تگزاس و جورجیا برابر است، دو ایالتی که دموکرات‌ها از مدت ها قبل رویای آبی رنگ شدن آن را در سر می پرورانند.

 

ستاد انتخاباتی ترامپ به سه ایالت مینه سوتا، نیوهمشایر و نیومکزیکو چشم امید داشت، اما مدارکی وجود ندارد مبنی بر اینکه این ایالت ها رقابتی باشند.

 

نتایج نظرسنجی ها حاکی است که بایدن در میدان های نبرد در فلوریدا، میشیگان، وینسکانسین و پنسیلوانیا بیش از ۶ امتیاز  از ترامپ جلو افتاده است. این رقابت در کارولینای شمالی و آریزونا بسیار نزدیکتر است. ترامپ در سال ۲۰۱۶، نتایج هر شش ایالت فوق را از آن خود کرد.

 

چنانچه ترامپ در فلوریدا شکست خورد، تقریبا هیچ مسیری به پیروزی برای وی وجود نخواهد داشت. نتایج بررسی فاکس نیوز که هفته گذشته منتشر شد، نشان داد که بایدن در این ایالت به میزان ۹ امتیاز جلوتر از ترامپ است.

 

بایدن در میان زنان، رای دهندگان مستقل و افراد غیرسفیدپوست در ایالت فلوریدا به میزان ۲۰ امتیاز یا بیشتر از ترامپ جلوتر است و حال آنکه ترامپ در میان گروه اصلی هوادارانش از سال ۲۰۱۶ که شامل رای دهندگان کهنسال، سفیدپوستان و افرادی بدون مدرک دانشگاهی اند، عملکرد بدتری دارد.

نظرات

نظر خود را بگذارید