همکاری دولت و مجلس برای حل مشکلات جنوب شهر تهران
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دولت برای کاهش مشکلات مردم جنوب تهران، گفت: دولت همکاری خوبی با مجلس برای حل مشکلات مردم این منطقه دارد.

سیدعلی یزدی خواه روز یکشنبه در بازدید جمعی از نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی از بخش حسن آباد فشافویه شهرستان ری اظهار داشت: این همکاری در حوزه های محیط زیست، آب آشامیدنی، حقابه کشاورزان، شهرک‌های صنعتی و احداث کمربندهای دوم و سوم در جنوب تهران نمود بیشتری دارد.

 

این نماینده مجلس اعلام کرد: زیرساخت های تولید، پوشش های مخابراتی، احداث ایستگاه مترو و تامین آب آشامیدنی روستاهای جنوب تهران از دیگر مشکلاتی است که نمایندگان مجلس به دنبال حل آن هستند.

 

وی با بیان اینکه فقط یکسال از برنامه توسعه ششم باقی مانده است، عنوان کرد: شاخص‌ محرومیت‌های شهرستان ری باید در برنامه توسعه هفتم مورد توجه قرار گیرد چرا که بهترین نقشه راه برای توجه به زیرساخت ها و شاخص های توسعه شهرستان ری برنامه هفتم توسعه و برش بودجه ای آن است.

 

یزدی خواه ادامه داد: مجمع نمایندگان تهران آمادگی دارد تا مجوزهای لازم در خصوص تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای طرح های محرومیت زدایی در حوزه های مختلف شهرستان ری را از دیوان محسابات کشور بگیرد و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

 

وی با اشاره به اینکه مصوبات سفرهای نمایندگان مجمع تهران از فرمانداران و بخشداران پیگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی در خصوص تمامی مصوبات باید زمانبندی اجرایی مشخص ارائه نمایند، نمایندگان یک به یک پیگیر مصوبات خواهند بود، مسئولان اجرایی هر کجا به مشکلی برخوردند باید با نمایندگان مردم در مجلس در میان بگذارند.

 

این نماینده اهل شهرری در ادامه با بیان اینکه تمامی مشکلات مردم تهران توسط تیم های کارشناسی  و مساله یاب نمایندگان مجمع تهران احصا شده است، افزود: حمل و نقل، درمان، تامین اجتماعی، مشکلات بانک های عامل از مشکلاتی هستند که باید نمایندگان به آنها بپردازند.

نظرات

نظر خود را بگذارید