آوار مجازی‌ها بر سر ایران‌اینترنشنال
اقدام شبکه ماهواره‌ای «ایران اینترنشنال» در پوشش خبری اقدامات و اظهارات سرکردگان گروهک‌های تروریستی منافقین با موج گسترده اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و این کاربران، اقدام شبکه مذکور را نشان دهنده نفاق و سرسپردگی مدیران آن دانستند.

شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان «ایران اینترنشنال» در اقدامی مجدد، بخش قابل توجهی از برنامه‌های خبری خود در روزهای گذشته را در اختیار برنامه‌های تبلیغاتی گروهک‌های تروریستی همچون «منافقین» و «الاحوازیه» قرار داد؛ گروهک‌هایی که اقدامات تروریستی آنها بر کسی پنهان نیست و شهروندان ایران و جهان نیز بارها جنایت اعضای آنها را در کشت و کشتار انسان‌های بی‌گناه دیده اند. در نتیجه همین اقدامات بود که موج گسترده‌ای از انتقادات و اعتراضات به شبکه‌ای ایران اینترنشنال در فصای مجازی به راه افتاد و کاربران این عمل را تقبیح کردند. در این گزارش واکنش کاربران به این اقدام شبکه‌ی تلویزیونی ایران اینترنشنال در بازه زمانی شنبه ۲۸ تیرماه تا یکشنبه ۲۹ تیرماه مورد بررسی قرار گرفت.

تریبونی برای قاتلان

بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر ضمن اشاره به سوابق اعضای دو گروهک مذکور، از اقدام شبکه‌های تلویزیونی ایران اینترنشنال انتقاد کردند. «حمید بعیدی‌نژاد» سفیر ایران در انگلیس، در توئیتی به این اقدام اعتراض کرد و نوشت: «شبکه سعودی ایران اینترنشنال با پخش گردهمایی گروه تروریستی منافقین که قاتل ده‌ها هزار بیگناه ایرانی است، وقاحت و بیشرمی تمام عیار خود را به نمایش گذاشت. بعد از مصاحبه با سخنگوی گروه تروریستی الاحوازی، این برنامه نیز بدستور مالکان سعودی این شبکه صورت گرفته است. اما پول همه چیز نیست».

نظرات

نظر خود را بگذارید