4.5 میلیون بسته معیشتی میان محرومان توزیع می‌کنیم
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فهرست دقیقی از نیازمندان را تهیه کرده ایم که با رعایت شخصیت و احترامات کریمانه، این کمک ها به دست این قشر عزیز اما محروم خواهد رسید.

سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم دومین مرحله نهضت «کمک مومنانه» و در جمع خبرنگاران، گفت: دومین مرحله نهضت کمک مومنانه در سه مقطع زمانی آغاز می شود. مقطع اول از امروز تا عید غدیر است که در سراسر کشور انجام می شود و بر اساس هماهنگی که با نهادهای حمایتی به عمل آمده، فهرست دقیقی از نیازمندان را تهیه کرده ایم که با رعایت شخصیت و احترامات، این کمک ها به دست این قشر عزیز اما محروم خواهد رسید. وی ادامه داد: در هر مرحله 500 هزار بسته توزیع خواهد شد که در این مقطع بیش از 1.5 میلیون بسته حمایتی میان نیازمندان توزیع می شود.

سایر نهادهای حمایتی مثل بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان راحل هم در هر مرحله 500 هزار بسته توزیع خواهند کرد که در مجموع 4.5 میلیون بسته میان مردم نیازمند و عزیزمان توزیع خواهد شد. سلیمانی درباره مقطع دوم و سوم کمک ها گفت: مرحله دوم در دهه اول محرم انجام می شود و مرحله سوم این کمک ها نیز در دهه سوم صفر از اربعین تا پایان ماه صفر انجام خواهد شد. سلیمانی کمک های این مرحله را به تعداد 10 هزار بسته مواد غذایی به ارزش 350 هزار تومان و دوهزار بسته لوازم التحریر عنوان کرد و افزود: محل تامین کمک های اخیر هم پاسداران بوده اند که با کسری از حقوق شان موافقت کردند،

 

علاوه بر آن، کمک های مردمی است که از طریق رسانه ملی با اعلام حساب تامین شده است. وی با تاکید بر اینکه این کمک های مومنانه به طور کل با یاری مردم تامین شده است، افزود: در مجموع نزدیک به 700 میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی از مردم کشورمان جمع آوری شده است. رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سه مقطعی که از امروز در مورد این نهضت کمک مومنانه آغاز می شود مناسبت های مذهبی است و می دانیم که مردم ما همیشه در صحنه های کمک و تعاون به همدیگر حضور داشته اند.

نظرات

نظر خود را بگذارید