سرور بورس قدرتمند
با روند سعودی بازار پر سود سهام از یک سو و هجوم خریداران سهام از سمت دیگر باعث اختلالات در سفارش‌گذاری هسته بورس شده و کاربران را به دنبال تهیه سرور بورس وا داشته است.

با افزایش باورنکردنی خریداران سهام از یک سمت و ساعت سفارش‌گذاری سهام در کارگزاری‌ها از سمت دیگر باعث ایجاد ترافیک بالایی در هسته بورس شده، قطعا اگر یکی از معامله‌گران و خریداران سهام در بورس باشید برای شما اتفاق اتفاده که در شروع ساعت ۸:۳۰ (زمان سفارش‌گذاری) برای یک سهم بطور مثال پرمخاطب در ردیف‌های ابتدایی قرار نگرفته باشید که دلیل این امر این هست که رقیبان شما با استفاده از سرورهای مجازی بورس اقدام به سرخطی زدن در بورس می‌کنند.

سرور بورس چیست و نحوه انتقال به آن چگونه است:

یک سرور بسیار قدرتمند است (حتی گاها دارای سخت‌افزاری تا ۲۰ برابر قوی‌تر از سیستم‌های خانگی) که روی دیتاسنترها نصب می‌شود (دیتاسنتر اولین جایی هست که اینترنت پخش می‌شود، برای درک این موضوع باید بگویم سرویس‌های ارائه‌دهنده اینترنت، فیبر تاریک خود را از دیتاسنتر می‌گیرند و ما هم از شرکت‌های ارائه‌دهنده اینترنت سرویس می‌گیرم که با تهیه سرور بورس اینترنت رو مستقیم از دیتاسنتر تهیه می‌کنیم) و بر آن به‌دلخواه خریدار ویندوز نصب می‌شود به‌طور مثال ویندوز ۸ و یا ویندوز ۱۰ و از طریق نرم‌افزار Remote Desktop به آن متصل می‌شویم.

تست کیفیت سرور بورس چگونه است؟

معمولا تست کیفیت از طریق سایت معتبر SpeedTest.Net صورت می‌گیرد و حتماً با دیتاسنترهای متخلف اقدام به تست کنید تا از کیفیت ارائه‌شده مطمئن شوید نمونه تست زیر توسط سرور بورس میهن پرداز تهیه شده که همان‌گونه که در تصویر مشاهده می‌کنید پینگ ۱ میلی‌ثانیه می‌باشد و سرعت آپلود و دانلود نیز بالای ۱۰۰۰ مگابیت است، در صورتی‌ که بالای ۱۰۰۰ نباشد کیفیت لازم برای سرخطی بورس را ندارد.

راهنمایی جهت خرید سرور بورس قدرتمند و مزایای آن

۱- سرور داخلی تهیه کنید:

از آنجایی‌ که هسته بورس در ایران هست نیازمند یک سرور مجازی بورس هستید که در داخل ایران باشد تا سرعت و پینگ خوبی به هسته بورس داشته باشد در نتیجه بایستی حتماً سرور ایران تهیه کنید.

۲- نمونه تست بخواهید

نمونه تست کیفیت بخواهید مانند همان تست عکس بالا که توسط میهن‌پرداز تهیه شده از ۲ سرور مختلف که بایستی پینگ ۱ میلی‌ثانیه داشته باشد و آپلود نیز بالای ۱۰۰۰ مگابیت باشد.

۳- گارانتی کیفیت بخواهید:

در صورت عدم پینگ ۱ میلی‌ثانیه و یا قطعی اینترنت و یا آپلود کمتر از ۱۰۰۰ مگابیت، گارانتی کیفیت بخواهید تا در صورت عدم مطابقت با درخواست شما بتوانید وجهه خود را پس بگیرید.

۵- پشتیبانی

از جایی اقدام به خرید سرور مجازی بورس نمایید که پشتیبانی ۲۴ ساعت به شما ارائه دهید تا در صورت مشکل سریعا برطرف گردد.

مزیت خرید سهام در سرور بورس با اینترنت‌های خانگی و ۴G چست؟

قبل از هر چیزی باید بگوییم سخت‌افزار سرورهای مجازی بورس بسته به نوع پلنی که انتخاب می‌کنید حتی تا ۲۰ برابر کامپیوترهای خانگی است ولی چیزی که سرور مجازی بورس رو متمایز می‌کند پینگ ۱ میلی‌ثانیه و پورت ۱۰ گیگابیت است که به‌هیچ‌عنوان قابل قیاس با سیستم و یا اینترنت‌های خانگی نیست.

بهترین سرور بورس

جمع‌بندی، بهترین شرکت برای خرید سرور مجازی چیست؟

یکی از بهترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده سرور مجازی بورس میهن پرداز می‌باشد، مجموعه میهن پرداز از مراجع ارائه‌دهنده بورس با پورت ۱۰ گیگابایت در ایران می‌باشد.

تست سرعت و پینگ بالا متعلق به سرور بورس میهن پرداز می‌باشد که گواه کیفیت این مجموعه است.

میهن پرداز گارانتی بازگشت ۱۰۰% وجهه را در صورت عدم رضایت دارد که این باعث می‌شود در هر لحظه بتوانید با خیال آسوده نسبت به خرید اقدام نمایید.

میهن پرداز به همراه سرویس‌های خود یک نرم‌افزار اتوکلیکر اختصاصی که توسط مجموعه میهن پرداز ساخته‌شده و دارای کمترین خطا می‌باشد رو ارائه می‌دهد.

در پایان امیدواریم که بتوانید با توضیحات بالا سرور با کیفیتی را خریداری نمایید؛ و در این انتخاب هر گونه سؤالی را در ارتباط با سرور مجازی بورس داشتید مجموعه میهن‌پرداز ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شما کاربران است.

با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی در حوضه دیجیتال و وب مجموعه میهن‌پرداز را بر آن داشت تا با سرمایه‌گذاری و تهیه اختصاصی تجهیزات، ضمن همکاری با معتبرترین دیتاسنترها بسیاری از نیازهای حوضه‌ی وب و استارت آپ اعم از تامین سرور و هاست خصوصاهاست دانلود ایران را بطور کامل رفع نماید.

نظرات

نظر خود را بگذارید