محمودی: کادر فنی تیم ملی والیبال نباید کاملا خارجی باشد
عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال ایران گفت: اگر بهترین مربی خارجی را هم برای تیم ملی بیاوریم نباید کادر فنی تیم کاملا خارجی باشد، مربیان ایرانی باید در ترکیب کادر فنی حضور داشته باشند.

بهنام‌ محمودی در مورد آخرین وضعیت پروسه انتخاب سرمربی تیم‌ ملی والیبال ایران، توضیح داد: فدراسیون باید تا یک ماه آینده و قبل از شروع لیگ سرمربی مد نظرش را مشخص کند. در حال حاضر گزینه‌هایی هستند که فدراسیون در حال بررسی آن‌هاست که باید به جمع بندی نهایی برسد. هم مربیان داخلی هم مربیانی خارجی هم مد نظر هستند.

او در مورد مطرح شدن نام برخی مربیان خارجی مانند رزنده نیز گفت: همانطور که گفته‌ایم هم با مربیان داخلی صحبت شده و هم با یکسری گزینه‌های خارجی اما باید ببینیم ‌گزینه‌ای که می‌تواند به والیبال ما کمک کند چه کسی است. با همه این موارد اگر گزینه نهایی مربی خارجی هم باشد باید مربی ایرانی در کنارش او حضور داشته باشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که خودش با گزینه داخلی موافق است یا خارجی، اظهار کرد: من معتقدم حتی اگر خارجی درجه یک هم بیاوریم باید از مربیان ایرانی در کنار او استفاده کنیم تا یک تیم خوب مربیگری داشته باشیم، نباید همه کادرفنی خارجی باشند. ایرانی‌ها می‌توانند کادر خارجی را به خوبی راهنمایی کنند.

او تاکید کرد: باید تا یک ماه آینده تصمیم درستی گرفت چون بازیکنان این نسل ما اکثرا آخرین المپیک خود را تجربه خواهند کرد و به همین دلیل انگیزه بالایی دارند، باید بهترین گزینه انتخاب شود تا به موفقیت برسیم.

پیشکسوت والیبال ایران در مورد پرداخت نشدن پاداش تیم ملی جوانان بعد از قهرمانی تاریخی در جهان نیز گفت: بازیکنان ما یک پاداش معنوی داشتند که پیش حضرت آقا رفتند و حالا از نظر پاداش مادی هم چارتی در وزارت ورزش و کمیته هست که یکسری مصوبات در مورد پاداش‌های مسابقات از جمله قهرمانی در المپیک، جهان و ... دارد. ارقام پاداش‌ها در این چارت‌ مشخص است و این تیم جوانان ما هم قطعا در آن چارت قرار دارد که اگر جلسه تجلیل از قهرمانان برگزار شود فکر می‌کنم این پاداش‌ها تقدیم می‌شود.

او ادامه داد: در بعضی از مواقع اتفاقاتی مانند قهرمانی تیم‌ والیبال جوانان ایران در جهان میفتد که خارق العاده است و به همین دلیل یکسری از مسئولان و ارگان‌ها قول‌هایی می‌دهند که متاسفانه عملی نمی‌شود. با این ‌وجود چارت کمیته و وزارت مشخص است و باید طبق روند طبیعی پیگیری شود تا پاداش‌ها تعلق بگیرد اما ارگان‌ها یا کسانی‌ هم که به خاطر عملکرد خوب یک تیم قول می دهند بهتر است به وعده‌های خود عمل کنند.

نظرات

نظر خود را بگذارید