1000نفر آنلاین از موزه سعدآباد بازدید کردند
مدیر مجموعه تاریخی سعدآباد از بازدید آنلاین 1000 نفر در هر روز از این کاخ خبر داد و گفت: مردم از تورهای مجازی راضی هستند.

کیا پارسا مدیر مجموعه سعدآباد نحوه فعالیت مسئولان این مجموعه در روز‌های فعلی را چنین تشریح کرد: مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد جزو مجموعه‌هایی است که پس از شیوع ویروس کرونا تور مجازی موزه‌هایشان را گذاشت. هم‌اکنون هم با مراجعه به فضای مجازی می‌توانید هر روز به مدت یک ساعت با تور مجازی و آنلاین مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد همراه شوید.

 

او افزود: روزانه بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت آنلاین و بیش از ۶ هزار نفر به صورت غیرآنلاین با تور‌های مجازی مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد همراه می‌شوند. میزان استقبال مردم از تور‌های مجازی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد نشان می‌دهد که مردم همانطور که به لزوم در خانه ماندن توجه دارند، زمانی را هم برای بازدید مجازی از میراث فرهنگی کشورشان اختصاص می‌دهند.

 

مدیر مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد گفت: ما در شرایط فعلی کار‌های عمرانی کاخ موزه را انجام می‌دهیم تا مردم بتوانند پس از مهار ویروس کرونا بازدید خوبی از مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدآباد داشته باشند.

نظرات

نظر خود را بگذارید