بیمه رایگان کرونا برای مسافران هواپیمایی امارات
صنعت گردشگری یکی از کسب و کارهایی است که به‌شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

با شروع پروازهای خارجی ایران و بهبود وضعیت مسیرهای پروازی، ایرلاین‌ها با انجام اقداماتی سعی در بازگرداندن اعتماد از دست‌رفته مسافران دارند تا از این طریق بتوانند پروازهای خود را از سر بگیرند.

در این میان هواپیمایی امارات یک گام فراتر از سایر ایرلاین‌ها گذاشته و اقدام به صدور «بیمه رایگان کرونا» نموده است تا مسافران با اعتماد و رضایت بیشتری اقدام به خرید بلیط هواپیما دوبی نمایند.

از سرگیری پروازهای هواپیمایی امارات

تا پیش از شیوع کرونا هواپیمایی امارات حداقل ۲۸ پرواز در مسیر تهران – دوبی – تهران انجام می‌داد تا اینکه با شیوع ویروس کووید-۱۹ این شرکت هواپیمایی هم مانند ایرلاین‌های دیگر تمامی پروازهای خود را کنسل کرد؛ اما با توجه به اینکه دوبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در میان مسافران است، مرزهای امارات از ۲۷ تیر ماه مجددا به روی گردشگران باز شد و هواپیمایی امارات نیز توانست دوباره پروازهای خود را به بسیاری از مقاصد بین‌المللی از سر بگیرد.

ازآنجایی‌ که مسیر تهران – دوبی – تهران هم با حجم کثیری از مسافران روبه‌رو است، پروازهای هواپیمایی امارات در این مسیر مورد استقبال بسیاری از مسافران ایرانی قرارگرفته است.

در حال حاضر پروازهای هواپیمایی امارات در مسیر تهران دوبی روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه انجام می‌شود. همچنین پروازهای ترانزیت هواپیمایی امارات از مبدا تهران به بسیاری از مقاصد بین‌المللی در حال انجام است.

در حال حاضر سفر به دوبی برای عموم افراد آزاد است.

خرید بلیط هواپیما خارجی با بهترین قیمت در سایت فلای تودی به‌صورت آنلاین ارائه می‌شود.

مزایای بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات

این بیمه تمامی هزینه‌های درمانی، اقامت در هتل و هزینه‌های فوت مسافران مثل مراسم تدفین و خاکسپاری را پرداخت خواهد کرد.

پوشش خدمات درمانی و پزشکی بیمه رایگان کرونا هواپیمایی امارات تا سقف ۱۵۰.۰۰۰ یورو برابر با ۱۷۶.۰۰۰ دلار است. در صورت لزوم این شرکت هواپیمایی تا ۱۴ روز مبلغ هتل را تا ۱۰۰ یورو (برای هر شب) پرداخت خواهد کرد. همچنین درصورتی‌ که مسافران در طول سفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت نمایند، این بیمه مبلغ ۱۵۰۰.۰۰۰ یورو برای مراسم تدفین تقبل خواهد کرد.

. بنابر اعلام هواپیمایی امارات بیمه رایگان کرونا نیازی به ثبت‌نام ندارد و پس از خرید بلیط هواپیما امارات ایر برای تمامی مقاصد پروازی و کلاس‌های پروازی (عادی یا تجاری) قابل اجرا است.

. اعتبار این بیمه تا ۳۱ روز پس از آغاز سفر است و تا پایان ماه اکتبر اجرایی است.

شرایط پذیرش مسافران توسط هواپیمایی امارات

. کلیه مسافرین هواپیمایی امارات در تمامی مقاصد پروازی این شرکت می‌بایست حداکثر ۹۶ ساعت پیش از پرواز نسبت به انجام تست PCR در یکی از مراکز درمانی مورد تایید هواپیمایی امارات، اقدام نمایند و گواهی عدم ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را دریافت نمایند.

. مسافرین می‌بایست گواهی تست منفی کرونا را در فرودگاه همراه داشته باشند و کپی آن را به همراه فرم تکمیل‌شده تعهدنامه قرنطینه به مسئول پذیرش فرودگاه ارائه نمایند.

صدور ویزای دوبی توسط هواپیمایی امارات

از دیگر خدماتی که در حال حاضر هواپیمایی امارات به مسافران خود ارائه می‌دهد می‌توان به صدور ویزای دوبی ویژه مسافران این شرکت هواپیمایی اشاره کرد.

مسافرانی که بلیط هواپیما دوبی را از ایرلاین امارات خریداری کرده باشند از خدمات اخذ ویزای دوبی نیز بهره‌مند می‌شوند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما دوبی با هواپیمایی امارات را دارید می‌توانید درخواست ویزای دوبی را از طریق سایت فلای تودی انجام دهید.

نظرات

نظر خود را بگذارید