اعلام معیارهای انتخاب سرباز نمونه
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا چگونگی برگزاری دوازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر( جوان سرباز) را تشریح کرد.

سردار محمد شرفی درباره برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان  سرباز) اظهارکرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری تدابیر ستاد کل نیروهای مسلح به منظور افزایش روحیه کار، ایجاد انگیزه رقابت سالم، ارتقای منزلت اجتماعی، تجلیل از مقام شامخ سربازی و ارج نهادن به خدمات صادقانه و ... برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) - (جوان سرباز) توسط معاونت نیروی انسانی ناجا صورت پذیرفته است.

وی افزود: این جشنواره با تأسی از ایثار و رشادت های حضرت علی اکبر(ع) به عنوان جوان سرباز امام حسین(ع) با پیشنهاد ناجا از سال ۸۸ تاکنون برگزار شده و هدف از آن ارتقای جایگاه و منزلت خدمت سربازی، هویت بخشی به جوانان سرباز، تکریم سربازان و ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی آنان، نشاط آفرینی در جامعه سربازی و مهمتر از همه معرفی الگوی سرباز نمونه انقلاب اسلامی است.

 اهداف برگزاری جشنواره جوان سرباز

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در تشریح اهداف جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان سرباز) اظهارکرد: تجلیل، تکریم و ارائه الگوهای موفق و برتر به جامعه سربازان نیروهای مسلح و فرهنگسازی با تأکید بر ارزش ها و آموزه های اسلامی، انقلابی و ملی، ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی سربازان، تقویت نگرش مثبت و ارتقای رفتاری فرماندهان، مسئولان و کارکنان نسبت به جامعه سربازان برخی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

شرفی ادامه داد: ارتقای نشاط و پویایی و هویت بخشی به جامعه سربازان، تقویت اعتماد به نفس و خودباوری در سربازان، ارتقای سطح منزلت و قداست خدمت وظیفه عمومی در جامعه و کشور، تقویت و تعمیق وحدت، انسجام و یکپارچگی در نیروهای مسلح، زمینه سازی برای بروز خلاقیت و افزایش نشاط اجتماعی و امید به آینده جوانان، الگوسازی مناسب برای جوانان سرباز و کمک در جهت رشد و ارتقای هدفمند آنان، شناسایی جوانان سرباز مستعد و توانمند و برنامه ریزی مناسب برای سازماندهی و حمایت از آنان، ارزش نهادن به اندیشه و کارکردهای سازنده جوانان سرباز در تمام عرصه ها و ... از دیگر اهداف برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان سرباز) است.

نظرات

نظر خود را بگذارید