جدایی تیاگو سیلوا از پاری سن ژرمن
کاپیتان پاری سن ژرمن در صحبت هایی از رفتن از این تیم گفت و عنوان کرد می خواهد حداقل ۳،۴ سال دیگر بازی کند.

بایرن مونیخ با شکست پاری سن ژرمن توانست جام قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا بالای سر ببرد. تیاگو سیلوا مدافع برزیلی که سال ها در این تیم بازی می کند بعد از این دیدار قراردادش با تیم پاریسی به پایان رسید و اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود و گقته می شود قرار است راهی لیگ برتر انگلیس شود و قرارداد او تمدید نمی شود.

سیلوا بعد از شکست در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این آخرین بازی من با پاریس بود. من ناراحتم. از هواداران عذرخواهی می کنم و از همه آنها به خاطر عشقشان تشکر می کنم. من به پاری سن ژرمن، به باشگاهی که دوستش دارم برمی گردم اما در یک نقش دیگر . من می خواهم سه یا چهار سال دیگر بازی کنم و در جام جهانی قطر شرکت کنم. بنابراین به تیم دیگری خواهم رفت ولی بعدا دوست دارم بار دیگر در این باشگاه حضور داشته باشم.

قرارداد مدافع  ۳۵ ساله برزیلی با پاریسی ها پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا منقضی شد و او یک بازیکن آزاد شد. اصلی ترین خواهان این مدافع چلسی است ، اما فیورنتینا و اورتون آماده رقابت با لندنی ها هستند و باید دید او چه تصمیمی برای ادامه فوتبال خود خواهد گرفت و مانند داوید لوئیز هموطن خود راهی چلسی خواهد شد یا به تیم دیگری می رود.

سیلوا در تابستان ۲۰۱۲ از میلان به پی اس جی پیوست. از آن زمان ، این مدافع در تمام مسابقات ۳۱۵ بازی برای پاریسی ها انجام داده و ۱۷ گل به ثمر رسانده است و بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو بست.

نظرات

نظر خود را بگذارید