جدال بر سر انتخاب بازیگر نقش فرعون در یک سریال
پس از انتخاب یک بازیگر مصری برای ایفای نقش احمس، فرعون قدرتمند مصری در یک سریال تاریخی، برخی از بییندگان تلویزیونی در این کشور اعلام کردند که چون او شبیه فراعنه و بومیان مصری نیست نمی‌توانند او را در این نقش بپذیرند.

انتخاب عمرو یوسف بازیگر مصری برای ایفای نقش احمس، فرعون قدرتمند مصری در یک سریال، این روزها در شبکه‌های اجتماعی بحث برانگیز شده است.

با وجود اینکه فقط دو روز از اعلام رسمی ساخت این سریال می‌گذرد، انتقادهای زیادی متوجه سازندگانش شده است.

در ابتدا تصویری تبلیغاتی از این سریال منتشر شد. در این تصویر به اشتباه به جای احمس تصویر تحتمس سوم یکی دیگر از فراعنه مصر ترسیم شده بود.

برخی معتقدند تصویر رسمی سریال بوده و برخی دیگر آن را به یکی از طرفداران نسبت می‌دهند. منتقدان گفته‌اند وقتی ابتدای کار با چنین اشتباه بزرگی آغاز شود، معلوم نیست پایان داستان چه خواهد شد!

اما مهمترین مسئله‌ای که اعتراض مصری‌ها را برانگیخته انتخاب عمرو یوسف به عنوان قهرمان داستان در نقش احمس فرعون مصری است. آن‌ها معتقدند ویژگی‌های ظاهری و چهره عمرو یوسف اصلا شبیه فراعنه نیست و سازندگان می‌توانستند انتخاب‌های نزدیک‌تر و مناسب‌تری داشته باشند. آن‌ها پیشنهادهایی هم مطرح کرده‌اند که خالد نبوی در صدر لیست پیشنهادی مصری‌هاست.

نظرات

نظر خود را بگذارید