سندرز: خطرناکترین رییس جمهوری آمریکا را شکست می‌دهیم
«برنی سندرز» سناتور آمریکایی بار دیگر «دونالد ترامپ» را خطرناکترین رییس جمهوری این کشور خواند و تأکید کرد: او را شکست می‌دهیم.

این سناتور ایالت ورمونت شنبه شب در پیامی توئیتری نوشت: ما با هم خطرناکترین رییس جمهوری تاریخ مدرن آمریکا را شکست می‌دهیم.


سندرز نامزد پیشین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش‌تر در مصاحبه با شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» ترامپ را خطرناکترین رییس جمهوری ایالات متحده نامیده و گفته بود: بگذارید هر آنچه که وی می‌خواهد توئیت کند اما من به شما می‌گویم که آمریکا یک رئیس جمهوری دروغگو، نژادپرست، تبعیض‌گرا و بیگانه‌هراس و متعصب مذهبی دارد.


سندرز پیش از این، از طرف حزب دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده بود اما با افزایش مقبولیت «جو بایدن» در میان رأی‌دهندگان از نامزدی انصراف داد.


انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر (۱۳ آبان) برگزار می‌شود. در نظرسنجی‌هایی که تاکنون صورت گرفته، بایدن به طور محسوسی از ترامپ جلوتر است.


انتظار می‌رود در انتخابات امسال ریاست جمهوری آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا نیمی از رأی‌دهندگان به صورت پستی در انتخابات شرکت کنند که این آمار دو برابر کسانی است که سال ۲۰۱۶ میلادی آرای خود را به صورت پستی ارسال کردند.


ترامپ بارها مدعی شده است که رأی‌ دادن از طریق پستی فاجعه‌ای وحشتناک خواهد بود و احتمال تقلب در آن زیاد است.

نظرات

نظر خود را بگذارید