پیام مدیرعامل ایرانسل به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید
بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اینستاگرامش، به شروع سال تحصیلی جدید واکنشی متفاوت داشت.

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، معلم‌ها و دانش‌آموزان حال و هوای متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته دارند. شیوع ویروس کرونا و آموزش از راه دور به کلی سال تحصیلی جدید را متفاوت کرده است. به همین دلیل، مدیرعامل ایرانسل به شیوه‌ای متفاوت آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت.


بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام گفت: سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، با توجه به شرایط کرونایی، یک سال تحصیلی متفاوت برای دانش‌آموزان و معلمان عزیز است و تحصیل دانش، امسال غالباً از طریق آموزش آنلاین ارائه می‌شود.


ما هم در ایرانسل، همانند فروردین ماه، در راستای مسؤولیت اجتماعی شرکتی و با هدف تسهیل در فرایند ارائۀ محتواهای آموزشی، بسته اینترنت رایگانی را به معلمان بزرگوار اختصاص داده‌ایم. همان طور که وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی نیز اعلام کرده‌اند، این بسته، یک بسته ۲۰ گیگابایتی سه ماهه اینترنت همراه است که از امشب، ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۹، برای حدود ۱۵۰هزار معلم ایرانسلی، فعال می‌شود.


این پیام مدیرعامل ایرانسل از این جنبه حائز اهمیت است که باتوجه به شرایط پرتلاطم اقتصاد ایران، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها عموما امری‌ست که به راحتی فراموش می‌شود. حال باید این نگاه ویژه از سوی ایرانسل را به فال نیک گرفت. چراکه ممکن است تلنگر مهمی برای دیگر بازیگران عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب شود.

 

نظرات

نظر خود را بگذارید