عقبگرد قیمت دلار به کانال ۲۶ هزار تومان
بازار ارز امروز (سه‌شنبه) شاهد کاهش قیمت در صرافی‌های بانکی و توقف قیمت در بازار غیررسمی بود. در حال حاضر صرافی‌های بانکی دلار را با قیمت ۲۶ هزار و ۹۵۰ تومان به فروش می‌رسانند.

مروز (اول مهر) قیمت دلار در صرافی‌های بانکی با عقبگرد به کانال ۲۶ هزار تومان کار خود را آغاز کرد و در ابتدای روز ۲۶ هزار و ۷۵۰ برای خرید و ۲۶ هزار و ۸۵۰ برای فروش قیمت خورد.  اما در ساعت ۱۴ با افزایشی ۱۰۰ تومانی نسبت به اولین ساعات معامله، روبرو شد.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز از ابتدای روز تا این ساعت شاهد افزایش ۱۰۰ تومانی‌ بود. در این صرافی‌ها در حال حاضر، بهای ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان برای خرید یورو و ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان برای فروش این ارز ثبت شده است.

اما مشاهدات از بازار غیررسمی ارز حاکی از معامله دلار در کانال ۲۷ هزار تومان است. این بازار روز گذشته خرید و فروش دلار را در محدوده قیمت ۲۷ هزار و ۱۵۰ تومان به پایان رساند و امروز از همین محدوده کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر در کف قیمتی ۲۷ هزار و ۲۰۰ و سقف قیمتی ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان در حال معامله است.

علاوه براین در سامانه سنا نیز در روز کاری گذشته (۳۱ شهریور)،  یورو به مبلغ میانگین ۳۱ هزار و ۷۵۱ تومان به فروش رفت و برای فروش دلار نیز میانگین ۲۶ هزار و ۴۷۷ تومان ثبت شد. این ارقام بیان کننده ثبات در این بازار نسبت به روز پیش از خود هستند.

 سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته هر حواله یورو با کاهش حدود ۷۰۰ تومانی،  میانگین قیمت ۲۷۸ هزار و۹۳۹ تومان ثبت شد.  فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته با کاهش حدود ۱۰۰ تومانی، میانگین قیمت ۲۱ هزار و ۷۴۱ تومان انجام شد.

نظرات

نظر خود را بگذارید