احداث ۴ دهکده ورزش در پایتخت
مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران از احداث چهار دهکده ورزش در پایتخت خبر داد.

امیر محسنی در گفت و گو با ایسنا، گفت: در راستای بازپیوند خانواده‌ها و افراد جامعه اقدام به طراحی دهکده‌های ورزش کردیم.

وی با بیان اینکه در دهکده‌های ورزش، ورزش و بازی‌های مختلف با محوریت فرزندان و والدین طراحی شده است، گفت: خانواده‌ها می‌تواند با مراجعه به این دهکده‌ها از امکانات ویژه و تفریحی این مجموعه‌ها استفاده کنند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان این که در دهکده‌های ورزش پیش بینی کمپ برای خانواده‌ها شده است گفت: سعی کردیم برنامه‌های ویژه و جذاب برای اقامت کمپی خانواده‌ها برای یک الی دو شب را فراهم کنیم تا  افراد یک نوع جدید زندگی تجربه کنند و این در حالی است که ورود گوشی همراه، کامپیوتر و غیره به این دهکده‌ها ممنوع است و قرار نیست که افراد درگیر فضاهای مجازی شوند.

محسنی با بیان اینکه می‌خواهیم با اجرای طرح دهکده ورزش ، شهر را به سمت انسان محور شدن سوق دهیم، گفت: برهمین اساس در نظر داریم در چهار نقطه تهران از جمله بوستان ولایت، پارک آبی آزادگان، پارک سرخه حصار و بوستان کوهسار دهکده ورزش را برپا کنیم.

وی افزود: ۴۰ هکتار از بوستان ولایت، ۱۱ هکتار از پارک آبی آزادگان، ۵۰ هکتار از پارک سرخه حصار و ۱۵ هکتار از بوستان کوهسار به دهکده ورزش تبدیل می‌شود و این درحالیست که در پارک آبی آزادگان، امکان برگزاری تفریحات آبی نیز وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر مطالعات ابتدایی اجرای طرح دهکده ورزش به پایان رسیده است و براساس برنامه ریزی های انجام شده تا سه ماه دیگر عملیات اجرایی احداث دهکده ورزش در بوستان ولایت آغاز می‌شود.

نظرات

نظر خود را بگذارید