پسری كه با ٩٨ درصد معلوليت يكی از  ١٠ جوان تاثيرگذار دنياست
سي‌وپنجمين قسمت از سري سوم برنامه "مكث" پنجشنبه شب حوالي ساعت ١٩ از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

در هفته پنجم از فصل جديد اين برنامه كه ويژه ماه‌های محرم و صفر تهيه شده سپند اميرسليماني مجري و راوي خواهد بود. در اين برنامه اميرسليماني ميزبان مهماني بسيار خاص و دوست‌داشتني است. وحيد رجبلو  جوان خلاق و كارآفرين برتر يكي از موفق‌ترين جوان‌های كشورمان است. رجبلو با بيماري SMA بدنيا آمده و تنها دو درصد از بدنش توانايي حركت دارد. اما با اين وجود او سرشار از شور زندگي، اميد، انگيزه و ايده‌هاي بكر و خلاقانه است. رجبلو در سال ۹۶ پلتفرم آنلاین توانیتو را به عنوان پل ارتباطی میان توان‌جویان و خدمات‌رسانان تأسیس کرد و  با این کار ۱۷ شغل مستقیم و حدود یک هزار شغل غیر مستقیم ایجاد شد.

رجبلو در  سال ۹۹ توسط کمیته غیرانتفاعی بین‌المللی جوانان جهان (Junior Chamber International) به‌عنوان یکی از ۱۰ چهره تأثیرگذار در دنیا شناخته شد و این برای اولین بار بودکه یک ایرانی در جمع جوانان تأثیرگذار جهان قرار می‌گرفت. روايت زندگي اين جوان موفق را امشب در "مكث" ببينيد.

سري جديد برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتي كه در ماه مبارك رمضان پخش شد، قصه‌ها و روايات جذاب آدم‌ها از يك موقعيت خاص به سمت حال خوب را روايت كرده و سراغ ماجراهاي اجتماعی می‌رود. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت ميان هنرمندان و صاحبان داستان‌های اجتماعی جذاب ضبط و پخش می‌شود.

نظرات

نظر خود را بگذارید