نظرسنجی‌ها از شکست ترامپ در برابر بایدن خبر می‌دهند
نتایج نظرسنجی شبکه "سی ان ان" نشان از کاهش شانس پیروزی دونالد ترامپ در برابر جو بایدن رقیب اصلی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا می‌دهد.

نظرسنجی ملی جدید حاکی از آن است که میزان اعتبار دونالد ترامپ در حال کاهش است و اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار بود امروز (سه شنبه) برگزار شود، جو بایدن رقیب دموکرات ترامپ در انتخابات کنار میزد. 

 

براساس نظرسنجی شبکه سی ان ان، میزان اعتبار ترامپ در میان مردم آمریکا به ۳۸ درصد رسیده و این میزان اعتبار ۷ درصد از نظرسنجی پیشین سی ان ان که در اوایل ماه مه (اواسط اردیبهشت) برگزار شد، کمتر است. 

 

نتایج نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که میزان عدم تایید ترامپ از ۵۱ درصد به ۵۷ درصد افزایش یافته است. 

 

شبکه سی ان ان تاکید می‌کند که درصد اعتبار بایدن رقیب اصلی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا افزایش یافته و هم اکنون میزان اعتبار بایدن نسبت به ترامپ با ۱۴ درصد اختلاف بیشتر به ۵۵ در مقابل ۴۱ درصد رسیده است. 

 

با انتشار نظرسنجی شبکه سی ان ان در مورد کاهش اعتبار و پیروزی ترامپ در انتخابات، رییس جمهوری آمریکا سریعا در مورد این نظرسنجی در شبکه توییتر واکنش نشان داد و مثل همیشه گزارشات سی ان ان را دروغ و جعلی خواند. 

 

ترامپ در حالی درصدد جعلی نشان دادن نظرسنجی شبکه سی ان ان است که نظرسنجی اخیر شبکه فاکس نیوز نیز نشان از پیروزی بایدن در برابر ترامپ در ایالت‌های ویسکانسین و آریزونا می‌دهد. 

نظرات

نظر خود را بگذارید