دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان کتاب درسی رایگان می‌گیرند
معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: توزیع کتاب‌های درسی در سیستان و بلوچستان به صورت رایگان انجام می شود.

اسدالله مرتضایی گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی، امسال توزیع کتاب‌های درسی در سیستان و بلوچستان به صورت رایگان انجام می شود. همچنین برای برخی خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا به صورت محدود، این شرایط مهیا می‌شود.

 

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان استان سیستان و بلوچستان سال گذشته به صورت رایگان توزیع و در مناطق محروم نیز به صورت نصف قیمت ارائه شد.

 

وی افزود: سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی امسال نامه ای را به دولت برای دریافت اعتبار ارسال کرده و پاسخ دریافتی در این زمینه این بود که با توجه به محدودیت‌های مالی دولت و همچنین کمک‌هایی که خود دولت بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به خانواده‌های آنها اختصاص داده است، در نهایت این اقدام به صورت محدود انجام می‌شود.

 

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: زمان ثبت‌نام کتاب‌های تمام دانش‌آموزان به جز پایه‌های ورودی ۲۳ خرداد ماه پایان می‌یابد.

 

مرتضایی افزود: درباره ثبت‌نام کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اظهار داشت: زمان ثبت نام کتاب‌های دانش‌آموزان برای پایه‌های دوم تا دوازدهم از ۲۴ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۳ خرداد ادامه دارد.

 

وی افزود: تعداد بیشتر دانش آموزان برای سفارش کتاب‌های درسی ثبت نام کرده‌اند، از ۱۱ میلیون دانش‌آموز در این بخش بیش از ۱۰ میلیون فرآیند ثبت‌نام را انجام دا

نظرات

نظر خود را بگذارید