کرونا، در اکثر استان‌ها مهار شده است
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران گفت: پنج استان ایران در شرایط قرمز کرونا هستند اما وضعیت اغلب استان‌ها امیدوارکننده است.

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری گفت: در زمینه مبارزه با این بیماری در اکثر استان‌ها شرایط، شرایط مهار این بیماری است اما متاسفانه در ۵ استان امروز در شرایط قرمز هستیم و باید این دوره را بگذرانیم. در عین حال ممکن است بعد از گذراندن دوره پیک در این ۵ استان چند استان دیگر هم در نوبت پیک باشند.

 

وی ادامه داد: بنابراین هم کرونا باقی است که مردم باید مساعدت و همراهی کنند و هم مسیر پیک را ما از بعضی از استان‌ها از سر گذراندیم. آنچه که پیش بینی می‌کردیم این بود که در سال ۹۸ علیرغم فشارهای فراوانی که در سال ۹۷ براثر تحریم‌های شدید وارد شده بود، شرایط بحرانی‌تر و سخت‌تری داشته باشیم.

 

او افزود: اما مجاهدت بزرگی که مردم و همه مسوولین با همراهی و همکاری قوا و ارکان کشور و هدایت‌های رهبری انجام دادند، خوشبختانه در پایان ۹۸ علیرغم این که با این ویروس مواجه شدیم آمار و ارقام اقتصادی نشان داد که توانستیم در برابر توطئه بزرگی که علیه کشور طراحی کردند تا مردم و اقتصاد را به زانو درآورند، ناموفق بودند./

نظرات

نظر خود را بگذارید