مدیران‌ مسئول همشهری و بهارنیوز مجرم شناخته شدند
به گفته سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات، مدیرمسئول روزنامه همشهری به دلیل انتشار برخی مطالب با اتهام "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی" به اتفاق آرا "مجرم" شناخته شد .

به گفته سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات، مدیرمسئول روزنامه همشهری به دلیل انتشار برخی مطالب با اتهام "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی" به اتفاق آرا "مجرم" شناخته شد و به اتفاق آرا "مستحق تخفیف" دانسته نشد

 

 احمد مؤمنی راد گفت، مدیر مسئول پایگاه خبری "بهارنیوز" نیز به اتهام "نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی" به اتفاق آرا مجرم شناخته شد و به اتفاق آرا مستحق تخفیف دانسته نشد.

 

محاکمه مدیران‌مسئول این دو رسانه در پی شکایت رئیس صدا و سیما و در  شعبه ۹ دادگاه کیفری یک تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی انجام شد.

 

به گفته منصور قنواتی، مدیر‌مسئول سایت بهارنیوز شکایت صدا و سیما  به دليل درج مطلبی با عنوان "بی‌طرفی به سبك صداوسيما" در اين سايت صورت گرفت. ا

 

اين مطلب در نقد اظهارات علی عسگری، رئيس صداوسیما مبنی بر بی‌طرفی اين سازمان در انتخابات اسفندماه ۹۸ منتشر شد و در آن ادعای رئيس صداوسيما در موضع بی‌طرفی را به زير سئوال برده بود.

نظرات

نظر خود را بگذارید