ساعت اداری در تابستان کاهش ندارد
بر اساس رعایت الگوی صرفه جویی در مصرف، دستگاه های اجرایی باید وسایل سرمایشی خود را روی ۲۵ درجه سانتیگراد قرار دهند.

«انوشیروان محسنی بندپی» عصر یکشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری استان تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۵۰ اکیپ برای آموزش صرفه جویی در دستگاه های اجرایی استان فعال شده است افزود: دستگاه های اجرایی باید وسایل سرمایشی خود را روی ۲۵ درجه سانتیگراد قرار دهند که البته با ارزیابی های انجام شده دستگاه های اجرایی این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

وی افزود: پیش بینی می شود که در صورت تداوم این صرفه جویی امسال با مشکل کمبود برق مواجه نخواهیم شد و ساعت ادارات در تابستان تغییر نمی کند.

 

استاندار تهران در ادامه با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با ویروس کرونا نیز گفت: کمتر از ۱۰ درصد از مردم استان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند.

 

وی با بیان اینکه ۴۴ درصد مردم تهران برای رفت و آمد خود از مترو و اتوبوس استفاده می کنند افزود: به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد دادیم که استفاده از ماسک را در حمل و نقل عمومی اجباری کند و تا آن زمان نیز وزارت بهداشت مکلف شده آموزش‌های لازم را در زمینه اینکه چگونه می توان از یک ماسک دوبار استفاده کرد و چطور از پارچه های ارزان قیمت برای ماسک استفاده شود را در دستور کار قرار دهد.

 

به گفته وی، وزارت صمت نیز به دستور رییس جمهوری مکلف است ماسک ارزان قیمت تامین کند.

نظرات

نظر خود را بگذارید