کرونا دوباره آمریکا را تعطیل کرد
شبکه خبری سی ان ان گزارش داد: به علت تشدید همه‌گیری ویروس کرونا، آمریکا بار دیگر تعطیل شد؛ نشانه ای دیگر از سوء مدیریت دولت ترامپ که هنوز ادامه دارد.

درحالی که دونالد ترامپ به دنبال پیروزی مجدد در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری آمریکا است، مقامات ایالت های مختلف آمریکا «دیوانه وار» درحال بازگرداندن قرنطینه عمومی دراین کشور هستند، بازشدنی که به درخواست ترامپ انجام شد تا آمریکا همچنان در صدر مبتلایان به ویروس کرونا درجهان قرار گیرد.

این رسانه آمریکایی نوشت: بازگشایی آمریکا (از سرگیری فعالیت های اقتصادی) منجر به روندی شد تا بخش فوریت های پزشکی و بیمارستانی ایالت های آمریکا به یکباره مملو از مبتلایان به کووید-۱۹ شوند، این دروغ ترامپ برملا شد که آمریکا درحال حاضر بدترین وضعیت را رد کرده است.

سی ان ان در ادامه گزارش داد:  با توجه به ابتلا بیش از ۶۰ هزار نفر در یک روز در ایالت های غربی و جنوبی به ویروس کرونا، اکنون حتی نزدیک ترین  متحدان جمهوریخواه ترامپ نیز در ایالت های آمریکا راهی جز در اولویت قرار دادن گفته های دانشمندان بر اظهارات سیاستمداران، برای نجات جان میلیون ها انسان ندارند.

تگزاس برای دوهفته تعطیل شد

بنابر گزارش این رسانه خبری آمریکایی: پس از آنکه «گِرِگ ابوت» فرماندار ایالت تگزاس بر احتمال افزایش محدودیت های اجتماعی و لزوم استفاده از ماسک تاکید ورزید، «سیلوستر ترنر» شهردار منطقه هوستون، پیشهاد دوهفته تعطیلی این بخش از آمریکا را داد.

نظرات

نظر خود را بگذارید