پرسپولیس در پرونده برانکو با خطری مواجه نیست
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده برانکو با کمترین هزینه و بهترین شکل مدیریت می‌شود و محروم نمی‌شویم.

مهدی خواجه‌وند درباره پایان مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ و احتمال محرومیت این باشگاه از 3 پنجره نقل و انتقالاتی اظهار داشت: درباره این خبر تا حدی غلو شده است. پیرو دعوای مطرح شده بین باشگاه و برانکو به این دعوا پاسخ داده و به  دادگاه CAS اعتراض کردیم. این دادگاه روند شکلی هم دارد و وقتی اعتراضی را مطرح می‌کنی، باید ضمائم خود را هم ارسال کنید.

وی افزود: پس از انجام شدن این روند فیفا از ما درباره ارسال ضمائم سوال پرسید و امروز پاسخ فیفا را دادیم. با این وضعیت باشگاه با خطری مواجه نیست و اکنون در زمانی که آقایان می‌گویند نیستیم که با اتمام فرصت محروم شویم. 

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت باشگاه دنبال مذاکره و مصالحه با برانکو است و صرف نظر از نتیجه دعوی، پیگیر حل موضوع از طریق مذاکره هستیم. همزمان پرونده مطرح شده در CAS  هم مدیریت می شود و این موضوع هم با کمترین هزینه و بهترین شکل انجام می شود.

خواجه وند درباره دلیل انتشار چنین خبرهایی گفت: باید بدون تعارف بگویم باور کنید تا این اندازه که گزارش‌های نیمه موثق من و باشگاه را تحت فشار قرار می دهد، خود پرونده تحت فشارم نمی‌گذارد. باور کنید اینگونه اخبار شرایط را برای ما سخت و تصمیم گیری را مشکل می‌کند. برخی ها هم می گفتند چرا از این پرونده دفاع کردید.

وی افزود: بارها گفته ام باشگاه پرسپولیس 6 ماه قبل حتی امکان پرداخت حداقلی را هم نداشت اما اکنون امکان مذاکره و پرداخت وجوه را به بهترین شکل دارد. این پرونده تاکنون مدیریت شده است. نتیجه دعوا و اینکه رای علیه ما صادر شود بحث دیگری است. من شرایط مدیریت باشگاه را هم در نظر می گیرم اما اگر کار به اینجا نمی‌رسید، 6 ماه قبل پرسپولیس با محرومیت مواجه می شد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره زمان خریدن پرسپولیس برای پرداخت پول برانکو توضیح داد: این موضوع یک بحث است. موضوع مورد مطالبه برانکو در ابتدا یک میلیون و 750 هزار یورو بود اما اکنون با دفاعیات صورت گرفته یک میلیون و 50 هزار یورو است. 

نظرات

نظر خود را بگذارید