قصه عجيب مردی كه دوستش او را گروگان گرفت
در پانزدهمين قسمت از فصل دوم برنامه «مكث» كه  ‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰  بعد از اخبار از شبكه دو سيما پخش خواهد شد، رسول نجفيان ميزبان بهمن پيرحياتی است.

در پانزدهمين قسمت از فصل دوم برنامه «مكث» كه  جمعه‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰  بعد از اخبار از شبكه دو سيما پخش خواهد شد، رسول نجفيان ميزبان بهمن پيرحياتي است كه ماجرايي عجیب و شگفت‌انگيز را از سر گذرانده است. پيرحياتي طي ماجرايي عجيب و وقتي براي بستن قراردادي كاري از خانه خارج شده بود توسط چند نفر گروگان گرفته شده و براي مدت ٤٨ ساعت در صندوق عقب يك خودرو زنداني مي‌شود. ماجراي اين گروگانگيري عجيب را در قسمت جديد "مكث" از زبان مهمان آن ببينيد و بشنويد.

 


سري جديد برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتي كه در ماه مبارك رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر اميرمحمد زند، گلاره عباسي، رضافياضي، سپند اميرسليماني، امين زندگاني، سعيد شيخ‌زاده، پرويز پورفلاحي، رضا رفيع، فريبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داريوش كاردان، رسول نجفيان، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

نظرات

نظر خود را بگذارید