خانه کشاورز موزه نمی‌شود
با انتشار خبر تبدیل خانۀ «محمدعلی کشاورز» به موزه در فضای مجازی، یکی از نزدیکان خانوادۀ کشاورز این خبر را شایعه خواند و آن را تکذیب کرد.

ساعات اولیه روز دوشنبه  مطلبی توسط برخی سایت ها و فضای مجازی منتشر شد که از تصمیم نلی کشاورز برای تبدیل خانۀ شخصی محمدعلی کشاورز به موزه خبر می داد.

یکی از نزدیکان خانوادۀ کشاورز ضمن تکذیب این خبر، گفت: اساسا در تصمیم دختر و خانوادۀ وی موضوع موزه شدن خانه مطرح نیست چراکه قرار است خانۀ فعلی محمدعلی کشاورز به همان شکلی که بوده است حفظ شود.

وی افزود: چون این خانه در یک برج (در شهرک غرب است) امکان موزه شدن ندارد و به عنوان یک منزل شخصی قرار است به همان صورتی که بوده حفظ شود؛ البته هنوز تصمیم قطعی در این باره گرفته نشده است.

این فرد تصریح کرد: نلی دختر زنده یاد کشاورز دنبال این است که بتوانند هر آن چیزی که به صورت آرشیو صوتی، تصویری و مصاحبه ای از محمدعلی کشاورز وجود دارد را گردآوردی کند.

وی افزود:‌ بر این اساس آنها به صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کرده‌ و در مراجعاتی که صورت گرفته هیچ درخواست کمک و همکاری‌ از سوی خانواده وی مطرح نشده چراکه آنها درصدد هستند که تا حد ممکن خود این آرشیو را تکمیل کرده و بدینوسیله رشتۀ این کار از دستشان خارج نشود.

نظرات

نظر خود را بگذارید