ما هر سه فرزند طلاقیم/ «مکث» را به میزبانی امین زندگانی ببینید
در برنامه «مكث» كه  جمعه‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰  بعد از اخبار از شبكه دو سيما پخش خواهد شد، امین زندگانی میزبان دو جوان است.

در هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه «مكث» كه  جمعه‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰  بعد از اخبار از شبكه دو سيما پخش خواهد شد، امین زندگانی میزبان دو جوان به نام‌های مهبد چشمی و محمد كيايي است. كيايي با تجربه كارتن‌خوابي و اعتياد پس از ترك حالا به افرادي كه مانند گذشته خودش درگير اعتياد و بي‌خانماني هستند كمك مي‌كند. چشمي اما ظاهرا جواني مرفه و بي‌دغدغه بنظر ميرسيد كه به صورت اتفاقي با گروهي خيريه كه به كارتن‌خواب‌ها كمك مي‌كردند همراه و به اصطلاح در اين گروه پاگير شده و اين زمينه آشنايي و رفاقتش با كيايي مي‌شود.

 

حالا اين دو دوست با گذشته‌اي متفاوت اما هدفي مشترك، سال‌هاست رفاقت و در يك جبهه همكاري مي‌كنند.

 

سري جديد برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتي كه در ماه مبارك رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر اميرمحمد زند، گلاره عباسي، رضافياضي، سپند اميرسليماني، امين زندگاني، سعيد شيخ‌زاده، پرويز پورفلاحي، رضا رفيع، فريبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داريوش كاردان، رسول نجفيان، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

نظرات

نظر خود را بگذارید