روزی که خبرنگاران میهمان ایرانسل بودند
بازدید نخستین گروه خبرنگاران از سایت 5G ایرانسل و تست سرعت نسل پنجم تلفن همراه، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و نمایندگان۳۷رسانه برگزار شد.

 مراسم بازدید نخستین گروه خبرنگاران از سایت 5G ایرانسل و تست سرعت نسل پنجم تلفن همراه، با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل و نمایندگان۳۷رسانه، به عنوان نخستین گروه رسانه‌های متقاضی حضوردراین رویداد،صبح سه‌شنبه۷مرداد۱۳۹۹، درساختمان مرکزی ایرانسل برگزارشد. الزامات دوران کرونا باعث شد تاحضورسایررسانه‌ها، به ترتیب زمان تقاضا، به روزهای آتی موکول شود.

 در این مراسم، پس از انجام چند تست سرعت رسمی نسل پنجم که با سیمکارت ایرانسل و با استفاده از گوشی‌های موجود در بازار ایران انجام شد؛ خبرنگاران حاضر در این مراسم نیز، شخصاً با انجام تست سرعت‌های متعدد، بررسی سیمکارت موجود در گوشی و نیز مشاهدۀ شناسۀ شبکۀ تلفن همراه ایرانسل، از نزدیک سرعت بیش از ۱.۵۱۸ گیگابیت بر ثانیه را در شبکۀ 5G ایرانسل تجربه کردند.

 مدیرعامل ایرانسل در این مراسم با قدردانی از همکاری وزیر ارتباطات، ابراز امیدواری کرد که با دریافت گوشی‌های تلفن همراه جدید سفارش‌داده شده با قابلیت پشتیبانی از «تجمیع فرکانس»، به‌زودی تست سرعت‌های نزدیک به دو برابر سرعت فعلی، در حضور خبرنگاران انجام شود.

نظرات

نظر خود را بگذارید