روایت داستان اسدالله یکتا و پسرانش در «مکث»
در نوزدهمين قسمت از فصل دوم برنامه «مكث» كه  جمعه‌ شب ساعت ۲۲:۳۰  بعد از اخبار از شبكه دو سيما پخش خواهد شد، سپند اميرسليماني ميزبان اسدالله یکتا است.

دوستداران فيلم و سينما اسدالله يكتا بازيگر كوتاه قامت سينماي ايران را مي‌شناسند.

 

يكتا بازيگري را پيش از انقلاب و با بازي در فيلم "كليد بهشت" آغاز كرد و تابحال در بيش از ٧٠ فيلم و سريال بازي داشته است. اگر بخواهيم براي جمله معروف "سينما بي‌رحم است" مثالي بزنيم، يكتا نمونه خوبي خواهد بود. او پس از سال‌ها فعاليت هنري در دوره‌اي به دليل تنگدستي و بيكاري به دستفروشي روي آورد اما به گفته خودش هرگز اجازه نداد همسر و پسرانش طعم تلخ فقر را بچشند. در نوزدهمين قسمت از فصل دوم برنامه «مكث» كه  جمعه‌شنبه شب ساعت ۲۲:۳۰  بعد از اخبار از شبكه دو سيما پخش خواهد شد، سپند اميرسليماني ميزبان اين بازيگر پيشكسوت سينما و پسرانش اكبر و محمد يكتا خواهد بود و در گپ‌وگفتي صميمانه از تلخ و شيرين زندگي و تجارب و ماجراهاي شنيدني كه داشته‌اند خواهند گفت.


سري جديد برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتي كه در ماه مبارك رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر اميرمحمد زند، گلاره عباسي، رضافياضي، سپند اميرسليماني، امين زندگاني، سعيد شيخ‌زاده، پرويز پورفلاحي، رضا رفيع، فريبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داريوش كاردان، رسول نجفيان، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

نظرات

نظر خود را بگذارید