میزبانی رضا رفیع از دو مرد دریایی
در هجدهمین برنامه «مکث» رضا رفیع شاعر و طنزپرداز میزبان دو مرد دریایی است.

در هجدهمين قسمت از فصل دوم برنامه «مكث» كه  پنج‌شنبه شب ساعت  ٠٠:٣٠  بعد از اخبار از شبكه دو سيما پخش خواهد شد، رضا رفيع ميزبان دو مهمان از خطه جنوب كشور به نام‌هاي حاج علي زيارت‌زاده و محمدجواد موسوي است.

حاج علي زيارت‌زاده را همه در بندر گناوه مي‌شناسند او تخصصي جالب در پيدا كردن افراد گمشده  در دريا دارد و بابت اين كار هيچ دستمزدي دريافت نمي‌كند. زيارت‌زاده امين مردم گناوه است و درب خانه‌اش همواره به روي همه  باز است. او از متوليان يك هيئت بزرگ است و همه ساله در ايام محرم در كنار عزاداري و دمام‌زني خاص و منحصر به فردش، به پخت نذورات و پخش آن بين مردم مشغول است.


مهمان ديگر برنامه نيز مستندسازي از همشهريان زيارت‌زاده است و روايت خود را از زندگي او خواهد گفت. قصه جذاب و شنيدني مرد دريا را اين هفته در "مكث" ببينيد و بشنويد.


سري جديد برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتي كه در ماه مبارك رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود،قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر اميرمحمد زند، گلاره عباسي، رضافياضي، سپند اميرسليماني، امين زندگاني، سعيد شيخ‌زاده، پرويز پورفلاحي، رضا رفيع، فريبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داريوش كاردان، رسول نجفيان، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و... صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

نظرات

نظر خود را بگذارید