پیشنهاد سرباز اسرائیلی برای کشتن تظاهرکنندگان ضد نتانیاهو!
یک سرباز اسرائیلی از مسئولان این رژیم خواست تا تظاهرکنندگانی که علیه بنیامین نتانیاهو به خیابان‌ها می آیند، با گلوله جنگی بکشند!

اور هیلر، خبرنگار امور نظامی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی شنبه شب فاش کرد این سرباز اسرائیلی که نامش اعلام نشده، در فیس بوک اظهاراتی "تحریک‌آمیز" را منتشر و اعلام کرد: مسئولان امنیتی اسرائیل باید تظاهرکنندگان مخالف با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر را با گلوله جنگی بکشند، درست همانطور که ما افراد "خرابکار" فلسطینی و عضو حزب الله را می‌کشیم.

این خبرنگار تصریح کرد، سخنگوی نظامی اسرائیل تاکید کرد که بعد از انتشار این سخنان، پلیس اسرائیل شروع به تحقیقات کرد، اما جزئیات دیگری را اعلام نکرد.

مساله قابل توجه نیز این است که با وجود "خطرناک بودن" این اظهارات، اما خبر مذکور در هیچ رسانه‌ اسرائیلی منتشر نشد، به ویژه اینکه صحبت از سربازی است که همچنان در ارتش اسرائیل خدمت می‌کند.

در همین راستا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی ادامه تظاهرات‌ها برای برکناری نخست وزیر اسرائیل و ترس از یک ترور سیاسی جدید در این رژیم، حراست‌ از بنیامین نتانیاهو از طریق دستگاه امنیت داخلی "شاباک" بیشتر شده است.

این رادیو اعلام کرد در سایه حرف و حدیث‌ها مبنی بر اینکه فضای حاکم بر اوضاع کنونی اراضی اشغالی، تا حد زیادی شبیه حال و هوای پیش از ترور اسحاق رابین، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به دست یک تندروی راستگرا است، حراست‌ها در حال حاضر از نتانیاهو در بالاترین سطح خود است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از افراد نزدیک به نتانیاهو نیز نقل کرد که تهدیدهایی علیه وی مطرح می‌شود که طرف‌های چپ‌گرا در پشت این تهدیدها هستند.

در همین حال، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که در جریان اعتراضات شنبه شب پلیس به خشونت برای متفرق کردن تظاهرکنندگان مخالف نتانیاهو متوسل شد و ۱۲ معترض را بازداشت کرد.

از سوی دیگر، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون اسرائیل و رهبر حزب "آینده‌ای هست"، نتانیاهو را مسئول رخدادهای صورت گرفته بعد از ادامه تحریک‌های او علیه تظاهرکنندگان دانست واینکه نتانیاهو تظاهرکنندگان را "پخش کنندگان ویروس‌ها" خوانده است.

وی در عین حال تاکید کرد که ادامه سیاست تحریک علیه هرکس که مخالف سیاست نتانیاهو است، کار را به یک جنگ داخلی می‌کشد.

نظرات

نظر خود را بگذارید