ترامپ به هیچ اصولی پایبند نیست
خواهر بزرگ‌تر رئیس جمهور آمریکا در یک فایل صوتی که به صورت مخفیانه ضبط شده و به دست روزنامه واشنگتن پست رسیده تاکید کرده که برادرش هیچ اصولی ندارد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال 2018 میلادی گفته بود که ماریان ترامپ بری،‌ خواهر بزرگ‌ترش که قبلا به عنوان یک قاضی فدرال در نیویورک خدمت کرده بود باید در بحبوحه موج آوارگان و پناهجویانی که وارد آمریکا می‌شوند، در مرز مستقر شود.

ماریان ترامپ بری که در حال حاضر قاضی بازنشسته دادگاه تجدیدنظر است، در یک فایل صوتی که به صورت مخفیانه توسط برادرزاده‌اش مری ترامپ ضبط شده درباره اظهارات برادرش گله کرده و از اقدامات وی در کاخ سفید انتقاد کرد.

در آن زمان دولت ترامپ سیاست اجرای مهاجرت "تحمل صفر" را اعمال کرد که تاکید داشت هر مهاجری که بدون مجوز از مرز عبور کند از جمله افرادی که به دنبال پناهندگی هستند، توسط وزارت دادگستری تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند. اگر این مهاجران به همراه فرزندانشان از مرز آمریکا عبور کنند، کودکان از والدین‌شان گرفته شده و به وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا تحویل داده می‌شوند.

ظاهرا بری در این فایل صوتی گفته است: تمام آنچه که دونالد ترامپ می‌خواهد انجام دهد این است که رضایت پایگاه خود (جمهوری‌خواهان) را جلب کند. او هیچ اصولی ندارد. هیچی. و پایگاه او، اگر شما یک فرد دیندار و با ایمان باشید می‌خواهید به مردم کمک کنید نه اینکه چنین کاری انجام دهید.

نظرات

نظر خود را بگذارید