تلاش برای همسان سازی حقوق بازنشستگان/ شهادت کارمندان تامین اجتماعی در راه مقابله با کرونا
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: خوشبختانه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تفاهمنامه اولیه با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و برای تحقق آن تلاش می کنیم.

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تعدادی از همکاران این سازمان در مسیر خدمت رسانی شهید شدند و در مجموع همه دست اندرکاران در سازمان تامین اجتماعی در موضوع کرونا تلاش کردند تا کارنامه موفقی از خود به جای بگذارند. در حال حاضر در انتصاب مدیران سه معیار نتیجه آزمون، کانون های ارزیابی و سوابق و تجارب همکاران توامان مورد توجه قرار می گیرد.

 

او ادامه داد: مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی تا قبل از بهمن را در اسفند سال 98 پرداخت کردیم و امروز هم به صورت علی الحساب مطالبات بهمن ماه سال گذشته پرداخت شد و تلاش می کنیم تا ضمن تامین منابع خدمات این مراکز، اعتبار دفترچه های درمانی ارتقا یابد.

 

سالاری گفت: مطالبات مراکز طرف قرارداد غیردانشگاهی نیز تا شهریور سال گذشته پرداخت شده است و تلاش می کنیم پرداخت هایمان را در این بخش به روز کنیم.  نیازهای تامین اجتماعی در  بودجه به خوبی دیده شد و هیچ محدودیتی برای این سازمان ایجاد نشده است. امسال  موفق شده ایم 5200 میلیارد تومان از دولت بابت بدهی اش دریافت کنیم.

 

او افزود: خوشبختانه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تفاهمنامه اولیه با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و برای تحقق آن تلاش می کنیم.

نظرات

نظر خود را بگذارید