۵۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی لرستان به شبکه شاد دسترسی ندارند
استاندار لرستان گفت: ۵۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان به شبکه شاد دسترسی ندارند.

سید موسی خادمی امشب در شورای آموزش و پرورش لرستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آموزش و پرورش استان نیاز به املاک تملیکی خود که در اختیار دستگاه‌های اجرایی است دارد.

 

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز آمادگی لازم برای ساخت مدارس را دارند اما با کمبود زمین در استان مواجه هستند، گفت: بمنظور برگشت املاک مذکور به آموزش وپرورش استان نیاز است تا اخر اردیبهشت ما با دستگاه‌هایی که املاک در اختیارشان است جلسه تشکیل و به توافق برسید در غیر این صورت باید موارد اختلاف به هیات حل اختلاف استانداری لرستان ارجاع داده تا پایان خرداد ماه به نتیجه و جمع بندی برسیم تا حقوق و مشکلات دستگاه تعلیم وتربیت مرتفع شود.

 

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش استان در تولید محتوا و آمادگی مدیران برای استفاده از فضای مجازی اقدامات خوبی را انجام داده است، افزود: با توجه به اینکه برخی دانش‌آموزان و معلمان گوشی هوشمند و تبلت ندارند می‌توان گوش‌های قاچاقی که در اختیار اموال تملیکی قرار دارد با اخذ مجوز و با قیمت مناسب خریداری  ودر اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار داده شود.

 

خادمی با بیان اینکه دسترسی دانش‌آموزان به شبکه شاد را آسانتر کنیم، عنوان کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان به شبکه شاد دسترسی ندارند که باید مخابرات بستر و شرایط را برای دسترسی همه فراهم کنیم.

 

وی در ادامه با تبریک روز بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: یاد و خاطره استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری که از سرمایه‌های سپهر اندیشه و تفکر در ایران اسلامی و ایران شیعی هستند گرامی می‌داریم.

 

این مسئول با بیان اینکه معلم خود می‌سوزد و به جامعه روشنی می‌دهند، افزود: در این سال‌ها دولت کارهای خوبی در راستای بهبود وضعیت معلمان و آموزش و پرورش انجام داده هرچند که تا رسیدن به مطلوب فاصله است.

نظرات

نظر خود را بگذارید