خوزستان به مرز هشدار رسید/ بازگشت محدودیت‌های کرونایی
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به رفع محدودیت‌ها و بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا از احتمال بازگشت محدودیت‌ها در این منطقه خبر داد.

رضا نجاتی با اشاره به افزایش مبتلایان به کروناویروس در خوزستان، اظهار کرد: در روز‌های نخست شیوع بیماری، در خوزستان مدیریت خوبی در این زمینه داشتیم. اقداماتی پیش از استان‌های دیگر انجام دادیم و ورود به خوزستان و تردد بین شهری را ممنوع یا محدود کردیم و حتی برای محله به محله، تصمیماتی اتخاذ شد.
 

وی که سه‌شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، افزود: بر اساس تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا؛ مساجد، حسینیه‌ها و نماز جماعت تعطیل شدند و همه برای مقابله با این ویروس همکاری خوبی داشتند، اما پس از پایان تعطیلات و رفع محدودیت‌ها، آمار ابتلا افزایش داشت.
 

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان ادامه داد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا برای معیشت و همچنین نیاز و ضرورت مردم، برخی اصناف کم‌خطر و با ریسک متوسط به تدریج فعال شدند، اما فعالیت این اصناف به معنی عادی شدن شرایط و یا خارج شدن کرونا از منطقه نیست. این اصناف، تنها برای تامین ضرورت‌های مردم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت فعال شده‌اند.
 

وی گفت: متاسفانه تعدادی از مردم همکاری خوبی نداشتند و شاهد عدم رعایت و توجه به توصیه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بوده‌ایم.

نظرات

نظر خود را بگذارید